h1

Chevalet

March 2, 2008

Vrei sa porti putin papucii mei?Respira si tu o parte din aerul asta…si da-mi… te rog da-mi o tigara.

 

Vrei te rog sa mergem in camera noastra?Acolo e sevaletul meu.Acum te poti aseza pe panza….exact ca data trecuta.Of…de ce tot timpul trebuie sa te iau de mana? De ce esti atat de pierdut?…

Uite..mai e atat de putin.Mai am de terminat o ureche si apoi esti al meu.Apoi poti cobori de tot..si nu doar in pauzele mele de tigara.Vei invata atat de repede sa vorbesti….Ai vazut doar cat de repede ai invatat sa respiri….E la fel de usor.

Pe unde mi-or fi pensulele…ah….le-am uitat in cealalta camera.Ramai asa te rog.Ma intorc repede.

Of….iar nu le gasesc….

Gata …m-am intors.

Ai plecat?De ce ai plecat?

Mai aveam atat de putin…erai atat de perfect.

Doamne….nu am terminat de pictat urechea…tu nu m-ai auzit niciodata…nu ai auzit nici cand am spus ca vin repede…ai crezut ca am plecat de tot. Acum nu ramane decat sa te caut…dar unde…panzele nu ma primesc…lumea mea nu te accepta asa cum esti acum…

O iau de la capat …iar…

6 comments

  1. apreciez, eu nu prea as putea scrie asa acum, nu sunt purtat de asemenea elanuri, e clara si referinta mea intuitiva la “always”
    —-
    Now I can’t sing a love song
    Like the way it’s meant to be
    Well,I guess I’m not that good anymore
    But baby, that’s just me
    —-
    dar e f frumos k tu poti. fink tot a love song e, chiar daca e mai blue… precum tema de culoare
    %%-


  2. Foarte interesant…ai trezit inspiratia din tine.Am impresia ca nu avea neaparat nevoie sa-i fie pictata urechea. Ochii tai puteau fi la fel de expresivi ca si vocea:)


  3. Poza de pe blogul lui Fertu e a ta? Hmmm…nice work Cataline:P


  4. L-ai scos de pe panza inainte sa fi fost terminat…Oare din cauza ca erai nerabdatoare sa fie langa tine sau pentru ca nu erai inca hotarata cum vrei sa fie? Daca e prima varianta, sunt curios ce vei face data viitoare…daca va fi o data viitoare.


  5. sa gusti din dulceata amorului…e ca fumul de tigara ce se asterne in aerul rece dupa o ploaie de vara….iar panza creata e betia gandurilor tale…..


  6. Saraca fata… nevoita sa confrunte cosmarul retroactiv ! bine ca stie sa se joace cu penSula 🙂 Well niciodata nu m-am omorat cu chestiutele siropoase dar a iesit bine postul ! Thumbs up (or in !)



Leave a comment